pondelok 16. mája 2011

Plnené palacinky

Ešte v zime mi kamoška kolegynka priniesla z obedu  polovičku plnenej palacinky. Bola taká skvelá, že som sa ju rozhodla urobiť aj doma k obedu. Deťom veľmi chutilo a teda aj nám. Našťastie môj chlap netrvá brutálne na mäsových obedoch a má celkom rád , ked spravím niečo nové.
 No a tu sú plnené palacinky:
Potrebujeme:
- palacinky ( každý má svoj recept...ten najlepší )
- čierne olivy ( zamilovala som sa do nich , dávam ich všade )
- plátky syra
- šunka

-  na palacinku poukladáme šunku, syr, posypeme nakrájanými olivami. Palacinky zložíme, obalíme v trojobale a vysmažíme.Podávame s čímkoľvek, od zeleninového šalátu až po pečené zemiačiky.

2 komentáre:

Maya povedal(a)...

Mi slinka stiekla na klavesnicu ;o)))) Jednoduche a skvele!!!

tina24 povedal(a)...

úplne super , že? Som z nich vytešená

Printfriendly