utorok 19. júla 2011

Cuketové placky s avokádovým dipom

 Kedže sme sa dali na zdravšie stravovanie , prikladám jednu rýchlovku na večeru. Dostala som od svokry cukety, a tak som sa ich rozhodla využiť. Neboli to ale také malé milé cuketky, ale už vyrastenejšie pubertiačky. A tak  som  teda jednu očistila, postrúhala , vytlačila prebytočnú vodu, ochutila vňaťkami, koreninami, dala som tam trocha múky , postrúhaný zemiak a na troche oleja urobila také malé placičky.
A aby im nebolo smutno z avokáda , citrónovej šťavy, chilli korenia som urobila avokádový chutný dip. A rýchla večera bola na svete.

A teda dobrú chuť.

5 komentárov:

dulce de leche povedal(a)...

Martinka,cuketove placky,su uzasne..take jemnucke,vsak?..a s avokadovym dipom to musela byt proste parada..rada sa necham inspirovat touto kombinaciou:)tiez som uz pokukovala u mamky v zahrade po cuketach,ale zatial som nasla len letne tekvice,a tie ja moc nemusim..

tina24 povedal(a)...

Veru, súú jemné a chutnulinké, len pri otáčaní maju tendenciu trhať sa.Inak bez chybná chuť.

BenJ (S varechou) povedal(a)...

vyzerajú výborne :-)

Maya povedal(a)...

Cuketove placky su skvele! Nase oblubene, ale momentalne frcim na mrkvovych plackach s fetou ;o)))

tina24 povedal(a)...

Fuuha mrkvové s fetou? vyskúšame. Dobrý tip,

Printfriendly