nedeľa 8. januára 2012

Losos v cuketovom hniezde s krustou z paradajkového pesta

Určite aj k Vám do práce chodia taký dealeri, čo nosia knihy. Väčšinou nič moc, ale raz priniesol knihu Rýchle recepty. Musím uznať, že je to fakt milá knižočka so zaujímavými receptami. Jeden z nich je tento. Akurát tú krustu z pesta som si tam pridala, lebo som ho mala doma. Je to rýchle a výborné jedlo.Vyskúšajte.
Budeme potrebovať :
- steaky z lososa
- citronova šťava
- soľ, korenie,
- olivový olej , maslo
- cuketa

- lososa umyjeme a osušíme , pokvapkáme citronom, osolíme, okoreníme. Na panvici rozpálime olej a maslo, lososa krátko opečieme a preložíme do pekáčika. Povrch ryby potrieme paradajkovým pestom a dáme zapiecť asi 8-10 minút.
Cuketu umyjeme a pokrájame na tenké pásiky ( ja som to robila škrabkou na zeleninu) osolíme  a opečieme na olivovom oleji. Nerozvariť, mala by byť tak príjemne chrumkavá. Rozdelíme na taniere a do stredu položíme lososa. Naše deti k tomu jedli zemiakovú kašu, ale je to výborné aj bez nej .

5 komentárov:

dulce de leche povedal(a)...

Mnam,Mati..tak na toto by som sa nechala nalakat:)

marysity povedal(a)...

mnam mnam mnam mnam mnaaam! :)

BenJ (S varechou) povedal(a)...

perfektne pripravená rybka...

andurejka povedal(a)...

losos je jedna z mála rýb, ktorá mi chutí,a toto vyzerá super :)

tina24 povedal(a)...

Dakujem za komentáre :-) bolo to fakt dobré, ešte aj moje prieberčivé deti zjedli :-)

Printfriendly