štvrtok 2. februára 2012

Quiche s pečeným pórkom a syrom s hruškami

Ako som už avizovala na FB, nový F.O.O.D je naozaj skvelý. Je tu veľmi veľa príjemných receptov. Nájde si každý to svoje. kto chce chudnúť, je tu veľa diétnych receptov pre gurmánov, prejdeme sa po svetových kuchyniach a je tu veľa skvelých sladkostí. No a kedže včera Tomáš provokoval s frittatou, tak sme si na večeru dali tento úžasný quiche.Trošku som ho upravila , por som pokrájala na kolieska a miesto vínneho ostu som použila balzamicový.mňamky
 Budeme potrebovať :
- lístkové cesto
- por na nakrájaný na kolieska
- 1 PL trstinového cukru
- 2Pl balzamicového octa
- 2 lyžice masla
- syr s modrou plesňou 
- plátky čerstvej hrušky
Ako na to?
- trúbu si predohrejeme na 200°C .vyvaľkané cesto dáme na pečiaci papier( ja som použila už vyvalkané cesto) a dáme piecť na cca 20 min, záleží or trúby.Pokrájaný por,rozložte na ďalší plech, posypte cukrom , pokapkajte octom a dajte plátky masla, toto všetko zapekajte asi 10 minút. Na upečený plát cesta dajte rozdrobený syr a dajte trocha roztaviť do trúby, potom posypte porkom, hruškami, trochou syra a šup na chvíľku zapiecť. Odporúčam papať teplé. Chuť hrušiek a morého syra je fantastickááááá.


4 komentáre:

Kinga blogger povedal(a)...

Tak to je podarené, ja som práve robila sladkú verziu z lístkového cesta a tá prvá fotka je podobná tej mojej.

tina24 povedal(a)...

prisahám, že toto je moje fotooo :-D

Kinga blogger povedal(a)...

verím Ti :)))

marysity povedal(a)...

mnam tak toto vyzera uzasne chutne! milujem taketo kolace :)

Printfriendly