utorok 13. marca 2012

Čokoládové crinkles

No prvý krát som tieto koláčiky videla na stránke joyofbaking.com konkrétne TU páčili sa mi, ale nejako som sa do nich nepustila, a potom ich mal Tomáš vo vianočnom vydaní Foodissima, a keď som si ho na nete listovala, povedala som si že je čas sa do nich pustiť.Dala som dokopy oba recepty a voilá tu je výsledok, sú nebezpečne dobré a vábivé, pre mňa sú synonymom vášne...ako vraví Anetka..pre mňa sú to sexy koláčiky :-)


 - 220 g čokolády...ja som použila 52 %
- 56 g masla
- 100 g jemného cukru
- 2 vajcia
- 200 g múky
- štipka soli
- 1 zarovnaná KL prášku do pečiva
- práškový cukor na obaľovanie

- čokoládu spolu s maslom rozpustíme, dáme nabok.V druhej miske vyšľaháme vajcia s cukrom do peny.Pridáme čokoládovú hmotu a preosiatu múku s práškom do pečiva.Premiešame a dáme na hodinku do chladničky.Trúbu predohrejeme na 170 °C , plechy si vyložíme papierom na pečenie a do misky si pripravíme práškový cukor.Z vychladnutého cesta tvarujeme malé guličky a obaľujeme ich v cukre.Pečieme cca10-12 minút, kým povrch nepopraská.Vyberieme a necháme vychladnúť. Ja som neodolala a mierne horúce som si dala...sú skvelééé :-)

6 komentárov:

Dora povedal(a)...

mnam Mati, to musi byt bozska chut!!!

Maya povedal(a)...

Sama cokoladka!!! Mnam! mna tiez zaujali v spominanom casopise ;o) aj som ich chcela upiect, potom to ostalo len pri chceni...snad ich uz konecne upeciem, vyzeraju prudko jedlo!!!

tina24 povedal(a)...

Odporúčam, su fakt skvelééé, normalne som ich musela schovať :-)

Adriana povedal(a)...

toto su u mna jedny z kolacikov v portadovniku na vyskusanie:) Matka tvoje vyzeraju roztomile a ked hovoris, ze su vyborne,tak myslim,ze ich coskoro vyskusam aj ja

marysity povedal(a)...

podobne som robila aj ja na vianoce a boli to podla mna uplne najlepsie z vianocneho pecenia:))) len moje boli obalene v kr.cukre.
pripominali mi chutou giganticke lentilky, neviem preco, ale proste chutili super, takze si viem ciastocne predstavit chut tychto tvojich a musia byt famoooozne! :)

Anetka povedal(a)...

ano, ja rada pouzivam privlastok sexi:-DDDDD a tvoje crinkles su naozaj sexi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Printfriendly