nedeľa 26. januára 2014

Do konca týždňa podľa AM

Ako som povedala predtým, recepty sa už viacmenej opakovali, takže som už nedávala posty. Ale aj tak doplním stravovanie na ďalšie dni.  A aký je môj záver?A dojmy? Nuž, hladná som naozaj nebola, len už mi trochu vadila jednotvárnosť jedál, najmä raňajok. Popravde, dnes mi už ani moc nechutila mrkva s jablkom,orechmi a medom. Teším sa, že druhý týždeň je už pestrejší. A čo sa týka mňa? Nuž, cítim sa ok, nemám nijaké problémy. Keďže som sa pred týždňom nevážila a ani nemerala, neviem posúdiť, koľko som zhodila. Ale môj muž tvrdí že som schudla, a asi niečo áno, lebo si viem obliecť gate, čo som už dlho nemala na sebe.A to bez toho aby, mi boli tesné. Takže aj to je pozitívne :-). No a samozrejme, nepodceňujem pitný režim. No ale s tým som ja nemala nikdy problém. To ale neznamená, že pijem sladké vody. VO všeobecnosti sladké vody nepijem, takže len čistú vodu s citronom, a dala som si aj s domácim sirupom z arónie.


5. DEŇ: Raňajky: Mrkva+jablko+orechy+med
Obed:Zapekaná cuketa
Večera: Fazuľové struky s cesnakom a strúhaným syrom.

6. DEŇ: Raňajky: Mrkva+jablko+orechy+med
Obed:Fazuľové struky s cesnakom a strúhaným syrom.
 Večera: Brokolica s cesnakom a vareným vajíčkom


7 .DEŇ: Raňajky: Mrkva+jablko+orechy+med
Obed : Šalát z cvikle
Večera: Mrkvový perkelt





Žiadne komentáre:

Printfriendly