pondelok 27. januára 2014

Druhý týždeň

Ako som písala včera, prvý týždeň prebehol rýchlo, aj keď v jedle bol dosť jednotvárny. O to viac som sa tešila na tento, čo prišiel. Už len to, že konečne iné raňajky. Dnes boli k obedu cestoviny. A keďže mne biela múka robí neplechu, použila som bezvaječné celozrnné.  Chuť duseného kalerábu s cestovinou bola naozaj naozaj skvelá. Obed bol sýty, a tak ma ani nenapadlo ujedať oriešky, alebo tak. Trocha som sa obávala večernej polievky, lebo boršč som naposledy jedla na základke, a nemám naň vrelé spomienky. Ale povedala som si , že veď všetko čo je v ňom mám rada, tak kde môže byť problém. V originál boršči je aj kapusta a zemiaky, tu nie sú. Konečný výsledok je naozaj chutný, a asi ho budem robiť častejšie. Možno by bolo zaujímavé polievku aj premixovať. Takže nech sa páči, dnešné recepty.

Raňajky.: BIO biely jogurt s orechmi, medom a škoricou
Obed : Bezvječné cestoviny s duseným kalerábom
Večera : Boršč


Budeme potrebovať:

- uvarené bezvaječné cestoviny
- 1 kaleráb
- 1 cibuľa
- soľ, korenie


na panvici usmažíme cibuľu, pridáme postrúhaný kaleráb, asi deci vody a dusíme. Samozrejme osolíme a okoreníme. Keď sa voda vyparí, primiešajte cestovinu. Je to naozaj veľmi dobré .





BORŠČ

Budeme potrebovať:

- mrkvu, petržlen, kaleráb, zeler,papriku, cviklu,cibuľa,cesnak, korenie, soľ, rasca, bobkový list, paradajkový pretlak

Všetku zeleninu pokrájame na kocky, do hrnca dáme olej a osmažíme cibuľu, potom pridáme všetku zeleninu okrem cvikle, orestujeme, pridáme koreniny a podlejeme vodou. Necháme variť do zmäknutia. Potom pridáme cviklu a pretlak, a ešte necháme prejsť varom. Keď bude veľmi hustá, zriedime vodou a ešte raz necháme prejsť varom.

Dobrú chuť želám :-)





1 komentár:

Jana (Recepty z mojej kuchyne) povedal(a)...

Martinka, držím palce... určite sa budem tvojimi receptami inšpirovať :)

Printfriendly