štvrtok 23. januára 2014

Tretí a štvrtý deň

Tak som tu opäť s reportom z tretieho a štvrtého dňa. Ono sa v jedálničku ani veľmi nič nezmenilo. Stále zeleninka. Dnes ešte pridám recepty a fotky z týchto dvoch dní, potom sa ohlásim až v pondelok večer. Totiž do nedele sa už recepty opakujú. Samozrejme, že to sem napíšem, aby ste mali predstavu stravovania. Zatiaľ sa cítim celkom v pohode, ani podráždená, možno ma trocha hlava bolí, ale zatiaľ to nepripisujem tejto zmene. Aby ale bolo jasné, toto neberiem ako nejakú dietu, a preto som sa ani nevážila a ani nemerala. Asi tuším , koľko som mala kíl na začiatku , možno sa na konci odvážim, len tak pre srandu. Mne ide o celkovú očistu tela, aby začalo všetko fungovať tak, ako má. Aby sa mi zlepšila pleť, kvalita vlasov, a podobne. Aby som nabrala energiu do nasledujúcej sezóny.
 Ak vás zaujíma či mi to stačí? No viacmenej áno, keď ma chytí hlad ( a to sa nestáva moc) dám si mandle s medom, alebo aj biely biojogurt, inak nemám nejakú veľkú potrebu niečo jesť.

Deň tretí


Raňajky: Opäť  šalát z mrkvy, jablka, orechov , medu a hrozienok
Obed : Šalát z cvikle ( recept je v minulom reporte)
Večera: Mrkvový perkelt

Tu by som sa trochu opäť rozpísala. Možno si poviete, že bléééé mrkva. Ale musím vás vyviesť z omylu. V podobe tohoto perkeltu je mrkva úžasne chutná. Robievajú ju v rôznom prevedení, tu je môj recept.


 Budeme potrebovať:

- 4 až 5 mrkiev (očistiť a nakrájať na kolieska)
- malú cibuľku
-  asi 1,5 dcl vody
- 1PL sojovej omáčky
- syr, a žeruchu

na olivovom oleji speníme cibuľku, pridáme mrkvu, posolíme, pokoreníme podlejeme vodou a dusíme. Asi po 5 minútach pridáme omáčku a dusíme ďalej. Keď sa voda viac-menej odparí, a na mrkve ostane taký plak, vypneme. Dáme na tanier, posypeme syrom a ja som dala ešte žeruchu. 

Deň štvrtý


Raňajky: Opäť  šalát z mrkvy, jablka, orechov , medu a hrozienok
Obed: Mrkvový perkelt
Večera : Prekladaná zapekaná cuketa

  Budeme potrebovať:

-  2 cukety
- syr
- soľ, korenie, olivový olej


do zapekacej misky naukladáme na hrubšie kolieska nakrájanú cuketu, posolíme, okoreníme, ja som ešte nakrájala cesnak na plátky.Pokvapkáme olivovým olejom a dáme zapiecť. Pred dopečením ešte posypeme syrom a necháme ho pripiecť. 



Žiadne komentáre:

Printfriendly