streda 19. februára 2014

Domáce musli kocky...alebo tyčinky?

Aby ste si zas nemysleli, že teraz varím len cviklu,  a zelerové hranolky, musím vás vyviesť z omylu. Stále musím variť. Ďalší traja členovia našej domácnosti nezdieľajú moje nadšenie v zdravej strave. A ak aj áno, tak veľmi ale veľmi opatrne. Takže varím stále, každý deň. No a samozrejme aj pečiem. Stále. Torty. Koláče. Zákusky. Keksíky. A nič, nič z toho nejem . Lebo väčšina nie je pre nás. Ale aby som nekrivdila našim deťom, včera som im urobila domáce musli kocky a chia jahodový džem. Vypadá to tak že celkom chutilo. Dokonca musím pochváliť môjho Kuba za pochválenie chia džemu.  Dnes na raňajky som zjedla musli kocku a musím zas pochváliť samu seba, že je úplne  mňaaam. A popritom to vôbec nie je veda urobiť si doma musli kocky.


Budeme potrebovať:

- 3 šálky jemných musli ( kupovala som v DM)
- med alebo agave, trocha masla, trstinový cukor
- pokrájané sušené marhule, nesírené hrozienka, orechy, slnečnicové jadierka a aj trocha kokosu


na panvici roztopíme maslo, cukor a agave na taký sirup. V miske zmiešame musli, ovocie , orechy, jadierka. Nalejeme sirup a premiešame. 

Takto to natlačíme do formy.


Dáme piecť do vyhriatej rúry na cca 180°C  asi na 15 minút , tak do zlatava. Potom vyberieme, necháme vychladnúť a krájame a papáme :-)

už upečené

a pokrájané a na polovicu zjedené



Želám vám príjemné papanie.

Žiadne komentáre:

Printfriendly