nedeľa 2. februára 2014

Druhý týždeň - pokračovanie

Nuž konečne som sa dostala k príspevku. Nemyslite si, že som prestala, to teda nie, hlavne keď už pociťujem výsledky. Tento týždeň bol oveľa pestrejší, a dnešný obed bolo dokonca aj mäso. Ja teda milujem zeleninu vo všetkých podobách , ale musím sa tajne priznať : už mi mäso trocha chýbalo ( Zuzka N. a Heňa P. nečítajte teraz :-) ). No a aký bol týždeň? Celkom fajn, len keby som nemusela variť na dvakrát. A mne sa pomaly čistí pleť, celkom slušne fungujem, dokonca som obliekla nohavice, ktoré som už cca 2 roky nevytiahla zo skrine, a na stehnách mi boli aj voľné, čo si myslím , že je pozitívne. Už mi je aj ľúto, že som sa nepremerala a neodvážila. Myslím, ale že na takejto strave by som vedela celkom fungovať. Takže jedálniček  na tento týždeň od utorka :

UTOROK:

Raňajky : Kivi+banán+orechy+med
Obed : Brokolica na cesnaku so zázvorom a postrúhaný syr
Večera: Rýchla hrachová polievka ( tu je aj nový recept)

Rýchla hrachová polievka:


Budeme potrebovať :

- vrecko mrazeného hrášku
- bazalkové pesto cca 2 PL lyžice
- citrón
- soľ, korenie a normálne maslo


Do litra vriacej vody dáme uvariť hrášok, pridáme pesto, korenie, soľ. Varí sa to cca 20 minút. Potom ponorným mixérom premixujeme do krémovej konzistencie. Ja som dala do šálky a tak popíjala. No a posypala ešte žeruchou.

Streda :

Raňajky: mrkva, jablká, orechy, med
Obed : Mrkvový perkelt+ syr
Večera: Cviklový šalát s vajíčkom

Štvrtok:

Raňajky : Kivi+banán+orechy+med
Obed:  Fazuľové struky s vajíčkom
Večera : Bielky s bryndzou

Tak večera bola ozaj fajn, ja bryndzu môžem, takže som si pochutila.

Bryndza s bielkami 

Budeme potrebovať:
 - 3-4 bielka
- 1 bryndza

Na panvici uvaríme bielka , po uvarení primiešama bryndzu. Je to vááážne skvelá pochúťka.

Piatok:

Raňajky: Bio biely jogurt s orechmi a medom
Obed: Bezvaječné cestov iny so špenátom ( zabudla som odfotiť)
Večera :Rýchla hrachová polievka

SObota :

Raňajky:mrkva, jablká, orechy, med
Obed : Mrkvový perkelt+ syr
Večera : Boršč

Nedeľa:

Raňajky : Vyberte si, ktoré vám v tomto týždni najviac chutili
Obed : kuracie karbonátky so zelerom+ šalát
Večera : Brokolica na cesnaku so zázvorom a postrúhaný syr

Kuracie karbonátky so zelerom


Budeme potrebovať:

- kuracie mäso
- zeler
- žĺtok,korenie, soľ

- kúsky kuracieho mäsa marinujeme v oleji s kurkumou, na druhý deň pomelieme aj so zelerom, pridáme žĺtok, korenie a.premiešame. Tvarujeme malé placky-karbonátky a opekáme na panvici.
Ja som si urobila tri malé , a zvyšok mäsa odložila. Zajtra budú k obedu.

Chuť kuraciny so zelerom bola nevšedná, ale veľmi príjemná. Použila som kuracie prso, nabudúce skúsim vykostené stehno. Tento obed bol podľa mňa taká malá odmena po dvoch zeleninových týždňoch.

A moje zhrnutie? Aj po dvoch týždňoch stravovania podľa AM nemám potrebu sladkého, a uplne v pohode to zvládam, myslím, že nebudem už meniť na čo si pomaly , ale isto zvykám.

2 komentáre:

Adriana povedal(a)...

Preletela som recepty,ktore si teraz pripravujes, tak musim konstatovat,ze niektore zneju velmi zaujimavo.....Matka a recepty odkial beries? mas knihu podla ktorej varis? Inak fotku na fB co si dala poslednu, tak vidno velku zmenu :)....drzim palce, nech mas pevnu volu a dotiahnes to dokonca :)

tina24 povedal(a)...

Ahoj Adi, ano mám knihu a stiahla som si ju z ulož to. Odporučam skusiť kuracie karbonatky so zelerom, vážne skvelé.a zelerové hranolky by som vedela jest furt. no vieš čo kilovo som šla dolu len cca4 ale na cm super, na stehnách a tak , to je dobré, Len necvičím, neviem sa prinutiť, čo je skoda

Printfriendly