piatok 8. apríla 2016

Kokosové americké palacinky bezlepkové a bezlaktózové

Dlho som nenapísala žiadny príspevok, ale teraz som dlhodobejšie na PN a keďže som už ako tak v pohode, tak som sa pustila aj do blogu. Veľkú noc som strávila v nemocnici, takže nič mimoriadne som nevytvorila, ani mazanec som neupiekla ani nič... Smutné... AAAAle včera mi zazvonil poštový kurier a prišiel mi balíček z ALPRO a v ňom kopec mliečok. Mandľové hrá u nás prím, sojovú smotanu používam miesto normálnej už dlho, ale bola tam aj novinka, kokosová smotana a ryžová, talže opäť niečo nové. No a z kokosového mlieka som vyrobila americké lievance....



Budeme potrebovať:

 - 3 vajcia
- 6 dcl kokosového mlieka ( aj trochu viac)
- 600 g  kokosová múka + kukuričná múka
- cukor podľa chuti
- 1 prášok do pečiva 

Vajcia si zmiešame s mliekom, idealne s mixérom a postupne pridávame múku s cukrom a práškom do pečiva. Cesto by nemalo byť riedke ako na obyčajné palacinky, malo by byť hustejšie. Necáme asi pol hodinku postáť a potom na panvici  robíme lievance.  Ja som pieklabez tuku, ale kludne pomažte kokosovým alebo aj obyčajným olejom. Podavali sme s ovocím, a chlapci si riadne poliali javorovým sirupom.



Žiadne komentáre:

Printfriendly