utorok 12. apríla 2016

Tagliatelle so špargľovou omáčkou

Už je tu... čo? no predsa špargľová sezóna. Nevedela som sa jej dočkať. Mám špargľu veľmi rada a používam veľmi často. Manžel a aj syn su so špargľou už kamoši, ale dcéra .... fúha to je ťažký oriešok :-D.  Dnes prinášam cestoviny so špargľouvou omáčkou a slaninkovými chipsami. Keďže ma opäť oslovila Baška z ALPRO pridávam sem recept, do ktorého používam a aj som tu použila sójovú smotanu, a aj sójové mlieko.



Budeme potrebovať:

- cestoviny tagliatelle
- špargľu
- kukuričnú múku na zahustenie
- slaninku nakrájanú na tenučko
- soľ
- biele korenie
- a kto chce parmezán


- šparglu očistíme, nakrájame na kúsky a dáme variť do vody, trošku osolíme. Keď je mäkšia , hlavičky vyberieme a ostatné kúsky ponorným mixérom rozmixujeme spolu s vývarom zo špargle.
Prilejeme smotanu, a varíme, ak chcete nať takú syrovejšiu chuť postrúhajte parmezán do omáčky. Omáčku môžeme zahustiť kukuričnou múkou zmiešanou so sójovým miekom, ochutíme soľou a korením a varíme. Do uvarenej omáčky vrátime hlavičky špargle. Medzitým si uvaríme cstovinu a opečieme slaninku. Pred servírovaním ja zmiešam cestovinu s omáčkou, ale len stoľlko , koľko budeme servírovať.  Primiešala som aj slaninkové chipsy. Ak máte radi, tak postrúhajte aj parmezán.

Želám dobrú chuť.






Žiadne komentáre:

Printfriendly